قوانین و مقررات

کاربران گرامی قبل از پرداخت لطفا به نکات ذیل توجه کنید.
در انتخاب محصول دقت کنید و سپس اقدام به پرداخت نمایید. به دلیل مجازی و دانلودی بودن محصولات نوین فایل برگشت سفارش ثبت شده و عودت مبلغ پرداختی وجود ندارد.چنانچه از حساب شما مبلغ سفارش کسر شد ولی سفارش شما با موفقیت ثبت نشد و قادر به دانلود نبودید هزینه پرداختی حداکثر تا ۷۲ ساعت ( ۳ روز کاری ) به حساب شما عودت خواهد شد. کلیه محصولات نوین فایل معاف از مالیات بوده و تنها هزینه واقعی محصول را پرداخت میکنید.

نکته مهم _ ضمانت بازگشت وجه تا ۲۴ ساعت فقط برای مواردی است که توضیحات ارائه شده در صفحه محصول با فایل دانلود شده مطابقت نداشته باشد در صورت صحت موضوع، وجه پرداختی شما تمام و کمال بازگردانده خواهد شد.

_ خرید فایل از فروشگاه اینترنتی نوین فایل بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

_ فروشگاه نوین فایل هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانکی، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.

_ تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
_ قیمتی که در پیش فاکتور منظور میگردد معتبر بوده و جهت دانلود فایل بصورت آنلاین قابل پرداخت است.
_ این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

_ در صورتی که در قوانین مندرج، سرویس‏‌های نوین فایل تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

با تشکر مدیریت نوین فایل